Kamis, 28 April 2011

Kau ( My Love...Part 3)

                                                                      27/04/2011
                                                                      Dear : nita
Rasanya kian letih aku menunggu
Berharap sebuah kasih dari kehadiranmu
Tuhan, kemanakah aku harus berteduh?
Untuk memayungi hati yang telah rapuh
                                                                          
Ingin sungguh, jiwaku terlepas olehmu
Agar tiada risau yang menaungi benakku
Kau, kini bagiku hanya keindahn yang semu
Tiada mampu aku rangkul di hati & juga menemani waktuku

Jenuh, telah aku hampiri
Cermin hatimu semoga tiada kulihat lagi
Berlalu & pergi bersama waktu, mimpi

Biarkanlah, dirinya terjaga oleh satu hati
Dan aku diam, menghimpit luka yang tiada ujung terobati
Tiada habisnya, hanya membawa perih

Tidak ada komentar:

Posting Komentar